Welkom bij V.V. Mamio, dé voetbalclub van Groningen!

Sinds 1971 staat onze club garant voor sportief plezier en gezelligheid in de voetbalwereld. Ons eerste elftal speelt momenteel in de 3de klasse op zaterdag.

Ben je benieuwd naar onze club? Kom dan gerust een kijkje nemen op ons sportpark De Parrel aan de Eikenlaan 290 in Groningen. Je wordt met open armen ontvangen en meteen ondergedompeld in de sportieve sfeer van onze fantastische club.

Wist je trouwens dat de naam ‘Mamio’ afkomstig is van het Surinaamse woord voor lappendeken? Een passende naam als je kijkt naar onze clubkleuren: een geel shirt met een blauwe broek en gele kousen.

Kortom, bij V.V. Mamio staat voetbalplezier centraal in een kleurrijke en gezellige omgeving. Kom dus zeker eens langs en ervaar het zelf!

Bestuursleden

Hans Bakker

“Hans zorgt ervoor dat de financiën van Mamio op orde zijn!”

Bobi Mileski

Bestuurslid

Bobi ondersteund Mamio met diverse werkzaamheden waaronder inkopen van de kantine.

Joop Mulder

Secretaris

Joop beheert de wedstrijden en zorgt ervoor dat iedereen netjes is aangemeld bij de KNVB.

Bennie Berghuis

Bestuurslid / Beheerder Materiaal en faciliteit

Dankzij Bennie kunnen we elke zaterdag in schone tenues voetballen. En hij doet meer!

Nadia Saro

Secretaris

Nadia ondersteund het bestuur met verslaglegging en het organiseren van diversie activiteiten.

Gerry Raghoebar

Bestuurslid

Gerry ondersteund het bestuur en organsiatie.

Robby Gulraj

Bestuurslid/ Kantine

Robby coördineert alle kantinegerelateerde zaken. Als bestuurslid onderteund hij in allerlei andere zaken.

Roy Tewari

Bestuurslid

Als oud voorzitter blijft Roy nog graag onderdeel van het bestuur. Roy ondersteund waar nodig.

Jeaden

Coordinator Scheidsrechters

Jeaden helpt bij het organiseren van scheidsrechters.

Victor

Coordinator Scheidsrechters

Victor ondersteund bij het organiseren van scheidsrechters.

Vrijwilliger

Kom je ons versterken?

Wij zoeken nog een vrijwilliger voor het organiseren van leuke evenementen bij Mamio.

Vrijwilliger

Kom je ons versterken?