Algemene voorwaarden

1. Spelersregistratie:
    • Een speler registreert zich bij V.V.Mamio via de website.
    • Het verstrekken van NAW-gegevens is verplicht bij registratie.
    • Na succesvolle registratie kom je in onze ledenadministratie. Als je niet bent aangemeld bij de KNVB, kun je niet deelnemen aan wedstrijden. Bij registratie sturen wij jouw gegevens naar de KNVB om je aan te melden als speler.
  2. Trainings- en wedstrijdschema:
    • Ons trainingsschema is beschikbaar op onze website.
    • De wedstrijdschema’s van V.V.Mamio zijn te vinden via de Voetbal.nl app ( beschikbaar in de App Store voor Apple en de Google Play Store voor Android).
    • Je wordt ingedeeld in een team waar er plek beschikbaar is en welke past bij je niveau van voetballen.
  3. Gedragsregels:
    • We verwachten dat alle spelers van V.V.Mamio zich gepast gedragen. Onze gedragsregels zijn te vinden op de pagina met clubregels.
    • Het is mogelijk dat je tijdens een wedstrijd een gele of rode kaart ontvangt. Deze worden uitgedeeld wanneer je ongepast gedrag vertoont of een gevaarlijke actie uitvoert tijdens het spelen. De KNVB legt boetes op voor rode en gele kaarten, deze boetes worden doorberekend aan de speler die een rode of gele kaart heeft gekregen. De boetes bedragen €17 voor een gele kaart en €32,50 voor een rode kaart.
  4. Verzekering en aansprakelijkheid:
    • Onze spelers zijn verzekerd via aanmelding bij de KNVB. Als je niet bent aangemeld bij de KNVB als speler, ben je niet verzekerd als voetballer.
    • Specificeer de aansprakelijkheid nader voor duidelijkheid.
  5. Privacybeleid:
    • Informatie over hoe wij gegevens verwerken is te vinden op onze pagina met privacyverklaring.
  6. Contributie:
    • Als lid betaal je contributie aan de club.
    • Elk lid krijgt per e-mail een factuur toegestuurd om de contributie te betalen.
    • Een lid kan kiezen om de contributie in één keer te voldoen of in twee termijnen.
    • V.V.Mamio behoud zich het recht om de contributie bedrag te verhogen wanneer dat nodig is.
    • De contributie kan handmatig overgemaakt worden naar de rekening van V.V.Mamio welke omschreven staat op de factuur. Ook kan de contributie per IDeal voldaan worden, dit krijg je per mail.
    • Contributie mag NIET contant voldaan worden.
  7. Beëindiging van lidmaatschap:
    • Als je wilt stoppen bij V.V.Mamio, dien je dit te doen via de website onder het kopje ‘lidmaatschap’.
    • Bij uitschrijving wordt de contributiefacturatie stopgezet en wordt je als lid uit onze ledenadministratie verwijderd.
    • Je wordt ook afgemeld bij de KNVB. Uitschrijving is alleen mogelijk als er geen openstaande facturen zijn op jouw naam.
    • V.V.Mamio behoudt zich het recht voor om je direct uit te schrijven bij schending van regels.
  8. Klachtenprocedure:
    • Als er klachten zijn gericht aan V.V.Mamio, stuur deze dan per e-mail naar info@vvmamio.nl.
    • Het bestuur van V.V.Mamio is verantwoordelijk voor de afhandeling van klachten.
  9. Wijzigingen in de voorwaarden:
    • Wijzigingen in de voorwaarden zullen zichtbaar zijn op onze website.
    • Nieuwe voorwaarden worden van kracht na kennisgeving aan de leden.

Vrijwilligers

Jeaden

Coordinator Scheidsrechters

Jeaden helpt bij het organiseren van scheidsrechters.

Victor

Coordinator Scheidsrechters

Victor ondersteund bij het organiseren van scheidsrechters.

Vrijwilliger

Kom je ons versterken?

Wij zoeken nog een vrijwilliger voor het organiseren van leuke evenementen bij Mamio.

Vrijwilliger

Kom je ons versterken?